Handelsbetingelser

Vores handelsbetingelser

Generelle betingelser

  • Dansk support ydes kun fra kl 08:00 til 17:30 fra man-fre. Hvis support kontakes udover der, er det ikke garanteret et svar fra en dansk supporter.
  • SafeSurf benytter sig af cookies. Ved forsat brug af vores hjemmeside og køb, acceptere du brugen af cookies.
  • SafeSurf deler ikke din information med tredjepart.
  • SafeSurf forbeholder sig retten til at fortage prisændringer til envher tid uden varsel. Forlængelse af produkt vil blive beregnet efter den købte pris.
  • SafeSurf tager forbehold for eventuelle trykfejl.
  • Ved køb acceptere du automatisk vores betingelser.

Fortrydelsesret

  • 14 dages fortrydelsesret frafalder, da produktet er leveret med det samme.
  • Såfremt et produkt ikke bliver leveret inden for 12 timer efter køb, kan køber få fuld refundering.
  • Køber har en tidsperiode på 3 dage efter køb, for at spørge om refundering.
  • Hvis produktet blev fejlkøbt, og taget i brug, vil der ikke blive givet refundering (efter 3 dage)
  • Der gives ingen refunderinger for overbetaling. Dette vil blive krediteret på deres SafeSurf konto, og kan blive brugt på produkterne på vores hjemmesider.

Opsigelse

  • Envehr kunde hos SafeSurf kan opsige sit produkt til envehr tid. Når dit produkt opsiges, bliver det lukket automatisk ned i slutningen af lejeperioden.
  • Det er kundens eget ansvar at opsige produktet.
  • Såfremt man ikke forlænger sit produkt, vil produktet blive opsagt 3 dage efter forfaldsdatoen.

Betalingsbetingelser

  • SafeSurf opkræver, at PayPal kontoen er oprettet i købers navn. Såfremt andet, kontakt vores support.
  • Ved betaling af PayPal og kreditkort bliver der pålagt et betalingsgebyr.
  • Kreditkort betalinger udføres af Stripe Inc. Dvs, at SafeSurf ikke har adgang til kunders kreditkort informationer. Det gør os til PCI-Compliant.
  • Kunde vælger selv, om de opretter en betalingsaftale med os (endten via kreditkort eller PayPal).
  • SafeSurf deler ikke dine betalingsoplysninger (Så som PayPal e-Mail addresse og lign) til tredjepart.

Minecraft servere

  • Alle minecraft servere bliver levert med øjeblikke opsætning. Dvs, at man maks skal vente 2 timer for produktet er online (Normalt 5 minutter)
  • Såfremt ulovlige filer bliver delt, uploadet eller gemt på vores servere, vil dette blive meldt til politiet, hvorefter kunden vil blive opsagt.
  • Alle produkter bliver leveret med en fair share limit. Dvs, at store filer som er ligegyldige for produktet (så som at bruge vores service som cloud for private billeder) vil blive fjernet.
  • Vores GameSupport er kun til generelle Minecraft fejl. Vores produkter kommer som “unmanaged”. Dvs, man står selv for at konfigurer sit produkt.
  • Såfremt kundes produkt er under et DDoS angreb, vil vores netværk begynde rensningen, så kunden ikke har nedetid. Det tager cirka 15 sekunder for vores udstyr til at påbegynde rensing. Såfremt kunden bliver ramt af noget som vores udstyr ikke kan se, kan vi blive nødsagt til at lave en midlertilig nullroute. Dette gælder alle vores lokationer.

Service Level Agreement (SLA)

  • SafeSurf har en SLA på 99.9% oppetid.
  • Såfremt dette ikke overholdes, bliver der kompenseret med 5% per time
  • Planlagte opgradering/opdateringer høre ikker herunder.
  • Naturkatastrofer, netværksfejl på national plan eller lign ting som er ude af vores kontrol hører ikke under vores SLA.